dinsdag 15 januari 2019

Een nieuw jaar 2019

Weer eens tijd om een blogje te posten. Ik heb een halve dag verlof gezien ze komen opmeten voor de veranda. Zal wellicht nog maar voor de aanvraag zijn.. Wordt dus een plan voor een gans jaar mee bezig te zijn. En ik dien ook nog een nieuw tuinhuis te zetten... De feestdagen zijn intussen verteerd, met helaas wat meer kilos op de weegschaal. Maar gezien mijn linkerknie begint pijn te doen, zal ik wel moeten op dieet gaan. Ik moet terug nr 2 cijfers, dan ben ik reeds tevreden voor dit jaar ! Normaal mocht ik naar Barcelona voor mijn job, maar alles was reeds volzet dus zal ik zelf een reisje moeten boeken. Ik ben niet meer zo een hele fanatieke reiziger , binnen Belgie is al meer dan ok.Probleem is echter nog steeds de hond , die moet ergens logeren want alleen thuis blijven is niet direct zijn dada. Ook zal ik proberen toch elke maand iets te posten..goede voornemens genoeg in het begin van het jaar !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten