maandag 15 april 2019

Anna , prinses van Frozen

Mijn tweede kleinkind is geboren op 12 april. Ze heet Anna, wellicht naar de Prinses uit de Disney film Frozen. Mijn dochter is daar immers grote fan van, en ook op haar vrijgezellenparty deed ze een imitatie uit de film na, compleet met zang zoals Elza, de andere prinses die de hoofdrol heeft in de film geloof ik. En zoals alle kleinkinderen is het natuurlijk een zeer mooi boeleke. Mijn ma leeft ook nog, dus in feite zijn wij nu een viergeslacht. Dit moeten we wel ook nog op foto vastleggen. Helaas herinnert dit er mij opnieuw aan dat wij een dagje ouder worden, maar proberen een hippe oma te zijn, en van elke dag te profiteren. Soms lukt dit de éne dag al beter dan de andere. En nu alles goed verlopen is, kan ik uitkijken om onze zomervakantie te boeken. Wellicht naar Gran Canaria, wegens nog nooit geweest.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten