donderdag 2 augustus 2018

Free for publicity

Er moet mij toch iets van het hart. Daarnet gescrold door instagram Stories en wat kwam ik tegen : 4 vrouwelijke BV's die uitgenodigd waren op Kipling Event om de nieuwste campagne BeSeen rugzak/boekentas met lichtjes , reflecterende stof, reflecterende details in ontvangst te nemen..gratis? Vermoedelijk wel , in ruil voor 1 foto . Enkel Tanja Dexters en Nele Somers showden na afloop op de vaste instagram pagina , de andere toonden een foto op de Instagram Stories waardoor de foto slechts 1 dag of enkele uren zichtbaar blijft. Jammer voor Kipling denk ik dan. En waarom eens niet onbekende personen uitgenodigd ? Die hadden maar al te graag voor de rugzak/ boekentas geposeerd en voor meerdere dagen op de Facebook pagina of eveneens instagram. Misschien toch ietsje meer effect ? Verder is het wel een supergoed maar vooral veilig idee van het ontwerpbureau ! Eenvoudig toepasbaar. Een goed idee zijn al de reflecterende vestjes, maar als de boekentas dan op de rug gedragen werd , verdween het 'BeSeen' effect, maar door de lichtjes op de boekentas is dit nu verholpen. Maar niet enkel Kipling maakt zich hieraan schuldig , ook andere merken laten zich verleiden tot dat éen fotootje met een BV . Gelukkig voor de realiteitszin (lees portemonnee) van de vele moeders laten we ons daar niet aan vangen. De prijs op zich viel nog mee, gerekend als je kind er 3 schooljaar minstens mee doet. Ook handig vind ik die trolleys.Wel iets duurder maar misschien ook handig voor op reis of sleepover . PS voor mij die roze trolley graag, en komt zeker op Instagram ;-)Ik heb er geen gène in om iedereen te tonen dat ik iets gratis kreeg :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten