zaterdag 28 juli 2018

Terug !

te lang mijn blog verwaarloosd !Maar nu terug met het voornemen meer te posten. De voorbije maanden waren nu ook weer niet zo spectaculair. In april was ik jarig en trakteerde ik iedereen in de Sopraan te Waregem. Lekker, zeer aanvaardbaar van prijs voor ruime porties, vlotte en vriendelijke bediening. In de maand mei zijn we naar het Zwarte Woud geweest voor een midweek + weekend. In Hotel Gruner Wald in Lauterbad. Is mooi en luxueus hotel, rustig gelegen in nabijheid van bos, net buiten Freudenstadt. Gemakkelijke verbindingen naar diverse steden in het Zwarte Woud. We bezochten er een berenverblijf voor "geredde" beren , een glasblaasmuseum, het duitse Bokrijk het openluchtmuseum Vogtsbauernhöfe in Gutach . Ook veel aardbeien geproeft, want is er de streek van de aardbeien. In juni ging ik nog een dagje naar zee ook met mijn ma. Ze klaagde steeds dat ze de zee niet meer zou zien eer ze stierf, dus wou ik dat niet op mijn geweten hebben en ben met haar naar Blankenberge geweest. Eerst gaan eten naar de Oesterput te Blankenberge, gekend visrestaurant ; zeer lekkere mosselen provencale gegeten. En dan nog kleine wandeling op de dijk. In juli had ik dan 3 daagjes (werk)verlof : de ene dag tuinhuis helemaal geolied, dan een dag de zolder gaan opruimen bij mijn vriend thuis, en dan een dagje naar zee. Goed verbrand terug gekomen, want natuurlijk geen smeersel mee...En nu dus al de ganse maand aan het werk.. En iedereen vertrekt op reis.. is wel beu dat mijn vriend niet meer wil/durft te vliegen. Misschien vlieg ik er volgend jaar toch eens alleen op uit. Zondag doet hij nog mee met traktortocht , ik zal eerst mijn fotos hierbij voegen, en dan eens achter gaan. Hier een paar fotos uit het zwarte woud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten