zondag 26 april 2020

Nog steeds in lockdown

Intussen zijn we weer een maand verder, en dienen we nog steeds 'in ons kot' te blijven...Mijn verjaardag viel half april, en was zielig . Ik kreeg wel mijn cadeaus maa van op afstand. Het geplande etentje bij de italiaan is niet kunnen doorgaan, dus heb ik mijn kinders alles laten afhalen en hen dan terugbetaald. We moeten nog minstens tot 11 mei binnen blijven, dan pas gaan winkels terug open, en kunnen we eens 'lichtjes' gaan shoppen. Hoewel het nog steeds niet als tevoor zal zijn ; cafe's en restaurants blijven dicht, waardoor we ook geen terrasjes gaan kunnen doen. Maar al bij al blijven we gespaard van Covid-19 virus, wat op zich in feite het beste is gezien de vele horror verhalen die ik lees. Ergste is dat we "elkaar" niet mogen zien, de kinderen en kleinkinderen. Het is een geruststelling dat ze het goed doen, en we kunnen nog eens face-timen. Wel paar besluiten genomen 1/ op 1 mei terug start regime -20 à 25 kg te bereiken 2/ als ik 67 ben , dus binnen 10 jaar verhuis ik naar appartement 3/ als alles blijft zoals het is betekent dit dat ik ofwel binnen 6 jaar op pensioen ga , of binnen 9 jaar , dus afwachten hoe het gaat en misschien doe ik er nog 9 jaar bij; dan heb ik nog net een jaar voor de verhuis in te plannen en alles op te ruimen ; aan de andere kant, binnen 6 jaar heb ik meer tijd om alles in te plannen, en wie weet kunnen we dan nog met prepensioen..wait and see tot later

1 opmerking:

  1. Ek sal enigeen wat op soek is na 'n sakelening aanbeveel aan mnr. Benjamin wat my gehelp het met die lening van vier miljoen dollar om my besigheid te begin, en dit was vinnig. By die verkryging van 'n lening was dit verbasend hoe maklik hulle was om mee te werk. Die proses was vinnig en beveilig. Dit was beslis 'n positiewe ervaring. Vermy swendelaars hier en kontak mnr benjamin On. Lfdsloans@outlook.com. WhatsApp ... + 19893943740. as u op soek is na 'n sakelening.

    BeantwoordenVerwijderen