vrijdag 20 maart 2020

Corona Covid-19 story

Een paar weken geleden brak in China het Corona virus uit. Via Italie verspreidde het virus zich dan over gans Europa. Het is een drama, een oorlog waarin we wel eten hebben, maar waarbij de mensen toch in lockdown gaan, enkel nog buiten mogen als het echt moet : apotheek,dokter,voeding. En om te werken. Het virus verspreidt zich razendsnel via contact op de handen, als je iets aanraakt, of via de lucht : bij niezen komen de 'virussen' immers naar buiten en besmetten zo een ganse bevolking. Resultaat : operatie uitgesteld tot mei-juni ; dat is dus zeker nog 10-12 weken. Maar ik moet wel verder werken. Kwestie van klemtonen leggen ? Wat primeert ? Klanten of collega's ? Ik zou shiften laten doen waarbij je minimum aan personeel laat verder doen, maar toch permanentie voorziet. Kleine kinderen blijken de grootste doorgevers, dus zie ik al paar weken mijn kleinkinderen enkel via Skype/face time. Wel best lastig. Hopelijk blijft het weg uit mijn huis....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten