maandag 10 februari 2020

Twee maand verder

Intussen al bijna 2 maanden verder. Operatie is bepaald voor 24 maart. De heren doktoren gaan eerst met vakantie en zo dringend is het wel niet hé mevrouw... Als nr zoveel, durf je dan niet anders dan zeggen ok en merci...En intussentijd hopen dat de tumoren niet kwaadaardig worden ( als ze dit al niet zijn tenminste) en dan niet verder uitzaaien. Intussen gevoel je van alles , pijnlijke gewrichten , verstrooider, en veel zitten wenen. Eind december ook grote blunder gemaakt op werk, die nu pas is uitgekomen, ook voor mij. Dat maakt dat een mens er efkes doorzit. Maar we mogen niet opgeven want ik moet nog zoveel doen, en zie wel wat er op mijn pad komt. Misschien dat ik de studies herboriste wel aanvang. Heks zit in mijn bloed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten